خرید و فروش ادویه به ‌صورت عمده با کیفیت بالا+ تضمین قیمت ادویه

تعدادی-ادویه-داخل-کیسه- جهت-خرید- و -فروش ادویه- درجه- یک- به- صورت- عمده

تصور دنیای خوراکی‌ها و غذاهای گوناگون علی‌الخصوص غذاهای اصیل و بی‌نظیر ایرانی بدون وجود ادویه‌جات گوناگون ممکن نیست. ادویه‌ها تنها عطر و طعم غذا را باعث نمی‌شوند، بلکه به آنها شخصیت و هویت نیز می‌بخشند. ادویه‌جات در انواع گوناگونی چه به لحاظ طعم و رنگ و چه به لحاظ طعم، از گیاهان مختلفی حاصل می‌شوند.

امروزه ادویه‌ها نه‌تنها برای استفاده در آشپزی بلکه برای خواص دارویی و مفید آنها در درمان و پیشگیری از بیماری‌ها کاربرد دارند. از این رو قیمت ادویه‌های گوناگون در حال افزایش است و در نتیجه خرید و فروش ادویه درجه یک به ‌صورت عمده به عنوان گزینه‌ای سودمند برای مشتریان مطرح می‌شود. در این مقاله با انواع ادویه درجه یک و خرید آن بیشتر آشنا می‌شویم.

ادویه چیست؟

همه ما روزانه شاید حتی چندین بار از ادویه‌های مختلفی استفاده می‌کنیم که شاید در مورد منبع آن هیچ اطلاعاتی نداشته باشیم. در واقع ادویه‌ها از اجزای مختلف گیاهان خشک همچون ریشه، چوب یا پوست و غیره به دست می‌آیند و به همین دلیل دارای خواص دارویی موجود در این گیاهان نیز هستند. ادویه‌ها از مهم‌ترین ترکیبات مورداستفاده در پخت‌وپز و آشپزی به‌حساب می‌روند و تهیه ادویه درجه یک از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع ادویه‌جات

همانطور که گفته شد، ادویه‌جات دارای انواع گوناگونی بوده و در دنیایی پرتنوع و رنگارنگ جای گرفته‌اند. دسته‌بندی ادویه‌جات بر اساس پارامترهای مختلفی صورت می‌گیرد که در ادامه بیان می‌کنیم.

دسته‌بندی ادویه‌ها بر اساس طبع

در یک دسته‌بندی کلی ادویه‌ها را بر اساس طبع آن تقسیم‌بندی می‌کنند.

  • ادویه‌جات گرم: ادویه‌جاتی که دارای طبع گرم هستند و برای افراد سردمزاج توصیه می‌شوند؛ همچون فلفل سیاه، دارچین، زردچوبه، زیره، زنجبیل و غیره.
  • ادویه‌جات سرد: ادویه‌هایی که دارای طبع سرد هستند؛ همچون سماق، گشنیز و غیره.

دسته‌بندی ادویه‌ها بر اساس طعم و بو

در این دسته‌بندی ادویه‌ها بر اساس طعم و بوی آنها به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های ادویه‌جات تقسیم‌بندی می‌شوند. براین‌اساس به‌طورکلی ادویه‌جات در سه گروه اصلی زیر جای می‌گیرند.

  • ادویه‌های شیرین: ادویه‌های شیرین همچون وانیل می‌توانند طعم لذت بخشی در انواع دسرها و کیک‌ها ایجاد کنند.
  • ادویه‌های تند: ادویه‌هایی همچون فلفل سیاه طعمی تندوتیز را به غذا اضافه می‌کنند.
  • ادویه‌های معطر: از ادویه‌های معطر همچون هل یا دارچین می‌توان در چای و یا غذاهای مختلف استفاده کرد و عطر و طعمی بی‌نظیر خلق کرد.

خصوصیات ادویه‌جات پایه

برای خرید و فروش ادویه درجه یک به ‌صورت عمده بهتر است با ادویه‌جات پایه، ویژگی‌ها و خواص آنها به طور تک‌به‌تک و جداگانه آشنا شویم.

زردچوبه

این ادویه را می‌توان از مهم‌ترین چاشنی‌های هر غذایی دانست. طعم و رنگ زردچوبه برای غالب غذاهای ایرانی واجب و ضروری است و مصرف آن در اکثر خانه‌ها، از هر ادویه دیگری بیشتر است. زردچوبه از زمین‌های خشک برداشت می‌شود و ریشه و ساقه گیاه آن پس از سابیدن، به همان پودر خوش‌رنگی که در خانه‌های ما موجود است تبدیل می‌شود.

فلفل سیاه

این ادویه به‌صورت دانه‌هایی با قطر 4 تا 6 میلیمتر برداشت می‌شود و پس از آسیاب‌کردن برای استفاده در غذاها آماده می‌شود. فلفل سیاه شرایط رشد در کشور ایران را نداشته و به طور غالب از کشور ویتنام وارد می‌شود.

زعفران

زعفران ادویه‌ای محبوب و پرکاربرد است که اگرچه در غالب غذاهای ایرانی استفاده می‌شود، اما همواره بر روی برنج خوش عطروطعم ایرانی به‌خاطر می‌آید. زعفران در سرزمین‌های شرقی کشورمان کاشت و برداشت می‌شود و قیمت آن نیز نسبت به برخی ادویه‌جات دیگر گران‌تر است. در نتیجه هنگام خرید باید به اصل بودن آن توجه نمود.

دارچین

دارچین ادویه‌ای با عطری فوق‌العاده می‌تواند در هر ترکیب غذایی یا انواع دم‌نوش‌ها استفاده شود. این گیاه دارای خواص دارویی بی‌نظیری است. دارچین معمولاً به شکل پوست‌های ورقه‌ای درختان در بازار موجود است که می‌توان آن را با آسیاب‌کردن به پودر دارچین تبدیل نمود.

زنجبیل

زنجبیل یا زنجفیل از گیاهان بسیار مفید و با طبع گرم است که از خشک‌کردن ریشه آن به عمل می‌آید. زنجبیل نیز به علت طعم تند آن به عنوان چاشنی در غذا استفاده شده و همچنین به دلیل خواص دارویی بسیار زیادی که دارد، جزو ادویه‌های محبوب و پرفروش در ایران است.

هل

استفاده از هل سبز نه‌تنها در طعم غذا مؤثر است؛ بلکه عطر گرم و خوشایند آن در هر نوشیدنی گرمی یا در هر غذایی هوش از سر انسان می‌برد. استفاده از این ادویه یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از انواع مختلفی از بیماری‌های جسمی و روحی و حتی سرطان‌هاست.

آویشن

آویشن علاوه بر خواص دارویی فوق‌العاده‌ای که در درمان بیماری‌ها دارد و احتمالاً با آن آشنا هستید، در سرو انواع غذاها حتی مواردی همچون پیتزاها، ذرت مکزیکی و سایر فست‌فودها نیز طرف‌دار بسیار زیادی دارد.

خصوصیات ادویه‌جات ترکیبی

عکس-تعدادی-ادویه-هندی-داخل-ظرف-های-مختلف-دلیل-اصلی-برای-استفاده-از-ادویه-در-غذا

علاوه بر ادویه‌های پایه که معمولاً در پخت ساده‌ترین غذاها نیز استفاده می‌شوند، گروه دیگری از ادویه‌ها که به آنها ادویه‌جات ترکیبی می‌گویند برای پخت غذاهای خاصی استفاده شده و کاربرد منحصربه‌فردی دارند. برخی از مهم‌ترین این ادویه‌ها عبارت‌اند از:

ادویه کاری

این ادویه که از شناخته‌ترین انواع ادویه‌جات ترکیبی است، در چهار مدل نه قلم، دوازده قلم، هجده قلم و بیست و چهارقلم در بازار موجود است. در این مدل‌ها به ترتیب ترکیبات افزایش‌یافته و کیفیت و طعم نیز بهتر می‌شود. از این ادویه می‌توان در تمام خورشت‌های ایرانی استفاده کرد.

ادویه خورشتی

علاوه بر ادویه کاری، نوع دیگری از ادویه‌جات ترکیبی به نام ادویه خورشتی صرفاً برای طعم دادن به خورشت‌ها تولید می‌شوند.

ادویه گوشت

این ادویه برای طبخ غذاهایی همچون آبگوشت که در آن مقدار زیادی گوشت گوسفند وجود دارد، به کار می‌رود.

ادویه مرغ و ماهی

همانطور که از نام آن پیداست برای طعم‌دهی به گوشت مرغ و انواع مختلف ماهی‌ها تأثیر به سزایی دارد.

علاوه بر اینها می‌توان به ادویه‌های جوجه‌کباب، ادویه قیمه، ادویه پلویی و ادویه ماست‌وخیار نیز به عنوان سایر ادویه‌جات ترکیبی اشاره کرد.

نحوه نگهداری درست از ادویه

ادویه-هی-مختلف-داخل-شیشه-ها-داخل-قفسه-های-آشپزخانه-چیده-شده-اند-جهت-خرید و فروش- ادویه- درجه- یک- به- صورت -عمده

وجود ادویه‌جات گوناگون در هر خانه ای برای پخت‌وپز و رنگ و بو بخشیدن به غذاها لازم است. اما همچون هر محصول خوراکی دیگری که در خانه ‌نگهداری می‌کنیم، ادویه‌ها نیز برای نگهداری نیاز به رعایت برخی نکات دارند و ماندگاری آنها محدود است.  برای اینکه خواص ادویه‌ها حفظ شود و به منظور جلوگیری از فاسدشدن آنها، لازم است نکات زیر را رعایت کنیم.

  • معمولاً بهترین مکان برای نگهداری ادویه‌ها، محیط خشک و خنک است. پس بهتر است ادویه را در کابینت‌های آشپزخانه قرار داده و از ورود هرگونه رطوبت و گرما به داخل ظرف آن جلوگیری کنید.
  • سعی کنید برای جلوگیری از ورود رطوبت یا هوا به ادویه که می‌تواند باعث فاسدشدن آن شود، ادویه را در ظرف‌های دربسته نگهداری کنید.
  • یکی از مواردی که خیلی زود می‌تواند از خواص ادویه‌جات همچون رنگ و عطروطعم آن بکاهد، قرارگرفتن در معرض نور خورشید است. ادویه‌ها را در مکانی به‌دوراز نور مستقیم خورشید قرار دهید.
  • اگرچه بهتر است ادویه‌جات در مکان خنک نگهداری شوند؛ اما توجه کنید که محیط خیلی سرد نیز همچون محیط خیلی گرم می‌تواند در ازبین‌رفتن طعم و بوی ادویه‌جات تأثیرگذار باشد.
  • هنگامی که ادویه‌ها آسیاب می‌شوند، ماندگاری و حتی خواص آنها در مرور زمان کاهش می‌یابد. پیشنهاد می‌شود ادویه‌ها را پیش از مصرف و به مقدار نیاز آسیاب کنید.

نشانه‌های فاسدشدن ادویه‌جات

به‌طورکلی ادویه‌جات در مدت‌زمان طولانی‌ای همچون یک تا سه سال در صورت آسیاب‌نشدن و 6 ماه تا 1 سال پس از آسیاب‌شدن ماندگاری داشته و برای آشپزی و مصرف مناسب‌اند. البته این در صورتی است که شرایط نگهداری ادویه‌جات به طور کامل رعایت شود. در غیر این صورت شاهد نشانه‌هایی از فاسد و غیر استفاده‌شدن ادویه‌ها خواهید بود که عبارت‌اند از:

  • تغییر بوی ادویه
  • تغییر رنگ ادویه
  • تغییر طعم و مزه ادویه
  • وجود نشانه‌های فساد مثل کپک

چگونه با فروش ادویه به درآمدزایی برسیم؟

عکس-تعدادی-ادویه-جنوب-در-کنار-هم-درون-قاشق-کنار-آسیاب-سیر-کنار-آسیاب

ادویه‌ جات توانسته‌ اند دنیای گسترده‌ ای را در زمینه‌ های مختلف مانند پخت‌ و پز، آشپزی و حتی شیرینی‌ پزی به‌ وجود آورند. به‌ طوری که شما هیچ‌ گونه غذا یا شیرینی را پیدا نمی‌کنید که درون آن از  ادویه استفاده نشده باشد. برای شروع کار و فروش ادویه در ابتدا کافی‌ است که اقدام به خرید آن هم به‌ صورت فله‌ ای کنید.

پس از خرید ادویه‌ های پرکاربرد، باید آن‌ ها را به بسته‌ های 100 تا 200 گرمی تقسیم کنید و به فروش برسانید. البته اگر شما خودتان این توانایی را ندارید که برای فروش آن اقدامات لازم را انجام دهید، می‌توانید با استخدام یک بازاریاب در مدت زمان تقریبا کوتاهی به درآمد مناسبی دست یابید.

برای مشاهده مقاله ی درآمد عطاری چقدر است؟ روی این لینک کلیک کنید.

خرید عمده ادویه‌جات درجه یک

تعدادی-ادویه-مختلف-در-کنار-هم-داخل-ظرف-برای-خرید- و فروش- ادویه- درجه -یک- به -صورت -عمده

خرید و فروش ادویه به ‌صورت عمده از نیازهایی است که در کشور ما به‌شدت احساس می‌شود؛ چرا که ادویه از مهم‌ترین واجبات هر خانه‌ای است که در آن غذاهای خوش‌طعم و عطر با چاشنی‌های بی‌نظیر پخته می‌شود. علاوه بر مصرف در منازل، خیلی از افراد با خرید ادویه به‌صورت عمده و فروش آن به‌صورت خرده‌فروشی، کسب‌وکاری پرسود راه انداخته و درآمد کسب می‌کنند. در کنار آن برخی از رستوران‌دارها یا کافی‌شاپ‌ها نیز به دنبال خرید ادویه عمده هستند.

اگر به دنبال خرید عمده ادویه درجه یک هستید، بهتر است هنگام خرید به موارد زیر دقت کنید.

کیفیت ادویه

برای تأثیر هرچه بیشتر ادویه در آشپزی، بهتر است پیش از خرید از کیفیت ادویه مطمئن شوید. خیلی از تولیدکننده‌ها ادویه‌های تقلبی را جایگزین می‌کنند. به خصوص ادویه‌های ترکیبی. اگر از یک شرکت تولیدکننده معتبر و خوب خرید خود را انجام دهید می‌توانید از کیفیت آن نیز اطمینان داشته باشید.

برای مشاهده مقاله ی بررسی تشخیص تقلب در ادویه جات فله روی این لینک کلیک کنید.

قیمت ادویه

پیش از خرید خود، به قیمت‌های انواع مختلف ادویه‌ها توجه کنید. در ایران برخی شرکت‌های تولیدکننده علاوه بر کیفیت درجه یک، قیمت‌هایی مناسب و منطقی ارائه می‌کنند. شرکت افرا از جمله این شرکت‌هاست.

برای مشاهده لیست محصولات و قیمت روی این لینک کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

اگر خرید ادویه به‌صورت عمده را از یک سایت و به طور آنلاین انجام می‌دهید توجه کنید که دارای خدمات پس از فروشی همچون پشتیبانی آنلاین ، ارسال به موقع و به سراسر کشور باشد.

اعتبار فروشنده

می‌توان این مورد را مهم‌ترین نکته در نظر گرفت که پوشاننده سایر موارد است. یعنی در صورت خرید از فروشندگان و شرکت‌های معتبر، کیفیت و قیمت ادویه و خدمات فروش شرکت تضمین شده است.

اطلاعات مورد نیاز جهت خرید ادویه

بازار-ادویه-جنوب-انواع-ادویه-داخل-ظرف-های-مختلف

تمامی ادویه‌جات‌ های موجود در بازار به 2 دسته تقسیم بندی می‌شوند. در رابطه با کیفیت تمامی ادویه‌ ها بدون در نظر داشتن نوع آن می‌ توانیم به این موضوع اشاره کنیم که به‌علت غیر مستقیم‌ بودن خرید انواع ادویه و کاهش واسطه‌ها ادویه خریداری‌ شده بسیار خالص‌ تر و سالم‌ تر است. تقسیم بندی ادویه‌ ها نیز به این صورت خواهد بود که دسته اول ادویه‌ های پایه و دسته دوم ادویه‌ های ترکیبی هستند :

  • ادویه‌‌ جات پایه: ادویه‌ هایی هستند که در حالت معمول، تنها هنگام طبخ غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه یا قرمز، پودر پیاز یا پیازچه، پودر سیر و دیگر ادویه‌ هایی نمونه‌ هایی از این نوع هستند که شما این امکان را دارید تا به‌ صورت عمده آنها را تهیه کنید و در نهایت برای فروش ادویه از روش آنلاین بهره ببرید.
  • ادویه‌ جات ترکیبی: این دسته نیز از ترکیب دسته اول به‌وجود می‌آیند. البته ادویه‌ های ترکیبی از ادویه یا گیاهان دارویی مختلفی به‌ وجود آمده‌اند که هر کدام نیز از فرمول‌ های مختلفی پیروی می‌کنند. ادویه کاری، ادویه خورشت قیمه و قرمه سبزی، ادویه گوشت و مرغ، ادویه ماکارونی، ادویه ماست خیار نیز نمونه‌ هایی از ادویه‌جات ترکیبی هستند.

خرید ادویه به ‌صورت عمده از بازرگانی افرا

اگر به دنبال بهترین شرکت برای خرید و فروش ادویه به ‌صورت عمده که قیمت آن نیز تضمین شده باشد می‌گردید، باید بگوییم که ما در بازرگانی افرا می‌کوشیم بهترین ادویه با بالاترین کیفیت را تولید کرده و به دست مشتریان خود در هر نقطه از ایران برسانیم.  شرکت بازرگانی افرا در این سال‌ها با تجربه و تخصصی که در تولید گونه‌های متنوع ادویه داشته، رتبه و جایگاهی برتر در این صنعت کسب کرده است.

همانطور که پیش‌ازاین بیان کردیم، انتخاب شرکت معتبر از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید ادویه درجه یک باید به آن توجه کنیم. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت افرا به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان ادویه درجه یک در ایران خواهیم پرداخت.

تولید و عرضه مستقیم ادویه در کارگاه‌ها

ما در بازرگانی افرا ادویه درجه یک را در کارگاه‌های تولیدی خود در ایران تهیه کرده و به‌صورت مستقیم و به طور عمده به مشتریان عرضه می‌داریم. در نتیجه این موضوع از هزینه های اضافی واسطه کاسته می‌شود.

کیفیت ادویه

کیفیت بسیار بالا و تازگی ادویه‌جات بازرگانی افرا از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. ما در روند تولید ادویه‌ها برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت، با بهترین مزارع و کشاورزان سرزمینمان همکاری داشته و گیاهان درجه یک و اعلا را برای تولید ادویه‌ها تهیه می‌کنیم. هیچ ماده افزودنی زیان‌آوری به ادویه‌ها اضافه نمی‌شود تا خواص آن حفظ شده و به‌صورت سالم و تازه به دست مشتریان برسد.

فرمول خاص ادویه‌ها

در شرکت افرا، ادویه‌جات نه‌تنها از مواد اولیه تازه بلکه با فرمول منحصر به‌ فرد این شرکت تهیه می‌گردند که به کیفیت و ارگانیک بودن ادویه‌ها منجر می‌شود.

تنوع در محصولات

یکی از بهترین ویژگی‌های یک شرکت تولیدکننده خوب، تنوع بالا در محصولات ارائه شده است. ادویه‌جات تولیدی این شرکت دارای تنوع گسترده‌ای از ادویه‌ جات پایه تا ادویه‌ های ترکیبی مناسب برای پخت غذاهای خاص مثل ادویه‌جات خورشتی یا مرغ و ماهی است.

قیمت مناسب

همانطور که بیان شد بازرگانی افرا در کارگاه‌های تولیدی خود به ساخت ادویه‌های گوناگون پرداخته و به طور مستقیم آن را عرضه می‌کند. در نتیجه تمامی هزینه های اضافی واسطه‌ها حذف شده و می‌توانید ادویه‌ها را علاوه بر کیفیت و مرغوبیت با قیمت خوب و مناسب خریداری کنید.

جمع ‌بندی

استفاده گسترده از ادویه‌ها در پخت ‌وپز غذاهای متنوع، در تمامی کشورها و فرهنگ‌ها رایج است. امروزه ادویه‌جات نه‌تنها برای افزودن طعم و رنگ و عطر بی‌نظیر به غذاها بلکه به دلیل خواص دارویی و گیاهی آنها نیز کاربرد بیشتری دارند. ادویه‌ها به دلیل تنوع بالایی که دارند به گروه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در خرید ادویه‌جات باید به مواردی همچون کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش و اعتبار شرکت فروش توجه نمود.

خرید و فروش ادویه درجه یک به ‌صورت عمده می‌تواند برای استفاده روزانه در منازل، برای ایجاد کسب‌وکار یا برای استفاده در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها انجام گیرد. ما در بازرگانی افرا به عنوان یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع مستقیم ادویه درجه یک، آماده فروش انواع ادویه‌ها در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان خود هستیم.

برای خرید ادویه ارگانیک و با کیفیت تضمین شده به صورت عمده میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر باما در تماس باشید:

شماره تماس:09193167616

شماره تلفن ثابت: 28423310-021

تلگرام: afratrade1@

ایمیل:  info@afra-trade.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *